Frakt Policy

Nedan hittar du svar på vanliga frågor.
Har du fler frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig.

Gäller din fråga retur policy, reklamation och återbetalning? Klicka här.

 

Behandlingstid för frakt

Alla beställningar behandlas normalt inom 1 arbetsdag.

Om vi upplever en extra stor ordervolym (exempelvis vid kampanjer och högtider) kan hanteringen ta något längre tid.

 

Fraktpriser & leveransberäkningar

- Vi erbjuder fri frakt inom Sverige på alla köp över 300kr.

- På ordrar under 300:- debiterar vi en fraktavgift på 39kr.

Eventuell Importmoms och Tullavgift betalas av köparen.

Detta är upp till tullverket då vårt lager ligger utanför europa.

 

Beräknad leveranstid

Frakt inom Sverige 5-8 Arbetsdagar. Paketet levereras direkt till din brevlåda, om det inte får plats lämnas det utanför dörren eller till närmsta ombud och en avisering skickas ut till dig, detta kan vi tyvärr inte påverka då fraktbolaget tar beslutet om det ska levereras till adressen eller till ett ombud. Skulle du ha fler frågor angående detta eller upplever problem med leveransen, vänligen kontakta vår kundtjänst kontakt@serenering.se eller via vår kontaktformulär, så hjälper vi dig såklart vidare.

 

Leveransbekräftelse & orderspårning

Du kommer att få ett e-postmeddelande när din beställning är gjord, har du angett ett mobilnummer vid beställnigstillfället kommer du att få en avisering via sms, har du endast angett mailadress så ska du få ett mail från ditt lokala ombud när ditt paket anlänt. Får du inte detta så kontakta oss snarat så kikar vi på det åt dig.

Hittade du inte svaret på din fråga?

Skicka in den till vår kundtjänst så hjälper vi dig så snabbt vi kan, vår målsättning är att inom 24 timmar mån-fre besvara dina frågor.

Kom ihåg att alltid kolla i din skräppost om du inte mottagit vårt svar.