Retur Policy

Nedan hittar du svar på vanliga frågor.
Har du fler frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig.

Gäller din fråga frakt policy, leverans och priser? Klicka här.

Vår återbetalnings- och returpolicy varar i 30 dagar från ditt köp. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning eller byte. För att vara berättigad till retur måste din produkt vara oanvänd och i samma skick som du fick den.

När du registrerat din retur kommer vi att kontakta dig med instruktioner om hur du returnerar din produkt. (Kom ihåg att även kolla i din skräppost om du inte fått något svar)

Fraktkostnaden på 39kr på ordrar under 300kr kommer inte att återbetalas vid retur. Endast beloppet för den fysiska produkten kommer att återbetalas.

Fraktkostnaden kommer automatiskt att dras av vid återbetalningen för produkten eller produkterna som har returnerats.

Återbetalningen görs så fort vi har hanterat din retur. Det tar upp till 8 arbetsdagar tills pengarna är återbetalade, men oftast går det snabbare än så (läs mer under fliken återbetalning).

Registrera din retur i formuläret nedan, så återkommer vi till dig med vidare instruktioner.

Önskar du att byta en eller flera produkter så hjälper vi gärna till med att ordna en retur och du lägger sedan en ny order på hemsidan på det du vill byta till.

Fraktkostnader på ordrar under 300:- återbetalas ej.

Fraktkostnaden kommer automatiskt att dras av vid återbetalningen för produkten eller produkterna som har returnerats. Återbetalningen görs så fort vi har hanterat din retur. Det tar upp till 8 arbetsdagar tills att pengarna är återbetalade, men oftast går det fortare än så (läs mer under fliken återbetalning).

För att vara berättigad till retur måste returen registreras inom 30 dagar från ditt köp. Din produkt måste vara oanvänd och i samma skick som du fick den.

När du registrerat din retur kommer vi att kontakta dig med instruktioner om hur du returnerar din produkt. (Kom ihåg att även kolla i din skräppost om du inte fått något svar)

När din retur är mottagen och godkänd skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade vara.

Återbetalningen kommer att ske via samma betalningsmedel som du valde när du gjorde beställningen.

I enlighet med penningtvättslagen har Serenering Of Sweden ingen möjlighet att utföra en återbetalning via något alternativt betalningsmedel förutom det som använts vid köp.


Återbetalning Kreditkort – återbetalas till samma kreditkort som utförde betalningen när köpet gjordes.
Återbetalning Klarna – återbetalas till samma Klarna-konto som utförde betalningen när köpet gjordes.

Sen eller saknad återbetalning?
Kom ihåg att det kan ta upp till 8 arbetsdagar från att vi mottagit din retur för en återbetalning att genomföras.

Om du inte har erhållit din återbetalning inom 8 arbetsdagar efter att vi meddelat att vi mottagit din retur så ber vi dig kontakta oss på:
Kontakt@serenering.se

Har du mottagit en produkt som är skadad eller har andra defekter? Vad tråkigt att höra! Vi ber vi dig att kontakta oss på:

Kontakt@serenering.se

Uppge ditt ordernummer och bifoga bilder på defekten i mailet så hör vi av oss inom kort!
(Kom ihåg att även kolla i din skräppost om du inte fått något svar)